Visual Girls
Welcome to my blog

Copyright N U K E all rights reserved
Kenapa masyarakat gila Kpop ??
Tuesday, December 13, 2011 | 9:55 PM | 2 comments
Hey peeps . Disebabkan dahh lame giler tak update blog , aku akan mencuci sarang labah labah kat blog . Waaaa ! Labah labah ! Aku tak suke labah ! *pengsan suda

Oke ! Tengok tajuk atas . Aku tau , ramai yang duk tergile gile kan Kpop ni . Macam sewel dah . Memang tiap kali pergi mane mane je , mesti je kedengaran lagu Korean walaupun lam toilet . Hadoi . Tu memang giler . Sekarang pun terdengar lagi lagu Korean semase menulis entry ini . Adek aku la ni . Tapi aku kurang Kpop oke ! Hehe . Kenape budak remaje sekarang suke sangat Kpop ni erk ? *menung memikir


Tadaaaa !! Tau sape tak atas ni ? Ni salah satu group yang menjadi kegilaan minah minah Malaysia . Kan ? 2PM ! Memang glemerr . Dan diorang memang cute jugak lah -_-

Kadang kadang terpikir , ape kelebihan boys Korean ni erk ? Mamat mamat Malaysia handsome jugak pe . Kan kan ?? Sampai kan budak budak sekolah aku ade yang terbawak bawak mimpi Lee Min Ho datang minang dy . Yang nak pengsan pun ade ! Hadoi . Kalau kat skolah tu hari hari la dengar orang cakap pasal Kpop . Masuk bilik tu , dengar lagu Korea , masuk bilik ni , tengah tiru diorang nari . Korang ingat Group Korean boleh tengok ke tarian korang then puji korang . NO WAY *tangan di dada , mate keatas

Kadang kadang ade gak minah yang sewel . Berangan lebih la kate kan . "Weii , semalam Kim Bum cakap nak ajak aku pergi dinner same same" Tak logik giler nak menipu . Maybe berangan sangat kot nak kahwin dengan Kim Bum . Kalau cakap Awal Ashaari ajak dinner logik la sikit . Yang pening nye , ade jugak yang doa nanti besar nak kahwin dengan mamat Korea . Perghh . Aku mengamin kan je la . Aku nak orang MELAYU je . Berangan lebih sangat . *pening suda

Kalau kite tengok kat FB , sememang nye ramai duk buat DP diorang dengan gambar mamat mamat Korea . Then post gambar gambar Korea kat wall orang termasuk wall aku . HAHA . Memang tidak dinafikan lagi , diorang memang COMELL lor . Aku pun tertarik kalau mamat Korea mintak couple . HAHA . *tambah lagi sorang berangan . Hadoi

Korang kan , nyanyi nyanyi lagu Korea , tau tak maksud dy ape erk ? Aku pun terfikir gak bende tu . Nyanyi punyer rancak , sebutan tak tau betul ke tak . Korang baham je sume . Hadoii . Gaye nyanyi macam pure Korean je . Sampai kan mak cik sebelah rumah aku pun ade gak nyanyi lagu Korea . Mak cik , mak cik , tak payah nyanyi Korea ye , lagu SALOMA banyak lagi tu

Tak semestinye girls je yang giler Kpop ni . Boys ramai je . Boys lak tak kan nak minat Korea grup laki , mesti lah minat grup girls je kan . Hekkkk *tangan ke dada , mate keatas lagi sekali


Girl's Generation : Lelaki mahu kan diorang ... Maya Karin lagi lawaa ~

Kalau ditanye perempuan , kenape minat mamat Korea ?
Mate sepet , baju stylo , kasut terbaik , tarian bestt , putih melepak , peramah (kau tau kat ane peramah?) pandai layan peminat (dy pernah layan kau ke??) comel , cute je . *Eh , bukan same je ke ? Erkkk ~

Kalau ditanye lelaki lak , kenape minat minah Korea??
Lawa giler , tambah lak bile senyum comel giler vavi , body terbaik , kulit licin , kaki smooth !! Perghh . Tau kat mne kulit licin . Lam gambar memang r licin , depan depan kot kot MENGGERUTU . Haha *angkat tangan tutup mate

Tapi , sememang nye Korean ni memang comel comel . Laki Korea sume cute cute . Tapi tak boleh lawan lelaki Malaysia . Kite ade ROSYAM NOOR , FARID KAMIL , SYAMSUL YUSUF , SHAHEIZY SAM FAHRIN AHMAD , diorang adee ? *tangan di dada , lidah keluar

Sampai disini je tentang KPOP ! Mau tengok show mamat KOREA , SUPER SENIOR !!! Haha . Jangan lupe undi BOBOI (Aflin Shauki n Harun Salim Bachik) dalam Maharaja Lawak Mega ! Ngeeee . Promote ! Byee ! :)


Older Post
Visual Girls

hi all...welcome to my world



TagBoard

Enter your CBOX

Credit
skins by: Nuke
Ullzang photos by: Ulzzang girls