Visual Girls
Welcome to my blog

Copyright N U K E all rights reserved
Pak Sue aku dah ade BINI ! Congrats !
Sunday, November 20, 2011 | 4:57 AM | 0 comments


Perghhhh ! Memang menggila kan ! Aku memang sangat sangat suke tak online lame lame sampai aku boleh jadi gile . Almaklum laa . Busy urus kerja kat rumah , ANAK DARA la kate kan. Haha . Oke ! Story ni dah lame tapi aku nak cerite kat korang jugak sebab nak memberi penghormatan kat PAK SUE aku yang almost a month dah dapat BINI ! Haha . Congrats buat Pak Sue !

Oke ! Disebabkan aku anak saudare dia yang paling RAJIN dan TERBAIK (koya lebih) aku dipilih oleh dia jadi pengapit ! Haha . Memang aku suke jadi pengapit then gambar aku banyak banyak kat kamera orang ! Haha . Ape daaa . Aku dan cousin aku yang sebaya , Zatie , jadi pengapit . Ingat kan best , tapi panas sioot ! Cair make-up ! Haha . Kitorang mule kan perjalanan kitorang dengan BISMILLAH ~



Tengok dua mempelai kat atas pelamin . Siyes giler muke . Huhu . Almaklum laa . Hari yang pentinggg ~



Disaat aku mengibas ngibas mengantin , Pak Sue aku pun Bunyikk , "Berpeluh ni" Saat aku lap muke dy , sume orang ketawe . Haha . Aku tak tau ape lucu nye . Cara aku lap kasar sangat kot . Heee ~



Makan beradap ~



Hehe . Kegembiraan muke Atok n Nenek aku ~



My mom ..



Ni cousin aku yang same umor . Jadi pengapit skali ngan dy la . HEHE . Dy cantik lor ~



Pengantin sememang nye busy , tapi pape pun . Sempat bergambar ngan pengantin . Suke sangattt ~ Haha .



Saat nak balik , sempat lagi aku , my mom and my lil sis pergi mall . Dengan pakai baju kurung . Second time masuk mall pakai baju kurung . HAHA . Dah la baju sedondong . Hadoooi ~





Ni gambar dari photographer kitorang , Abang Lan . Tenkiuuu Abang Lan . HEHE ~



Ni mengalahkan pengantin . Hadooi ~



Abah aku tolak tiang lektrik sampai nak tumbang . HAHA ~



Dan ini ialah kesudahan kepada entry ni . HEHE ~



Semoga diberkati Allah selalu . Amin~ :)


Older Post | Newer Post
Visual Girls

hi all...welcome to my world



TagBoard

Enter your CBOX

Credit
skins by: Nuke
Ullzang photos by: Ulzzang girls