Visual Girls
Welcome to my blog

Copyright N U K E all rights reserved
Sensasi Beb!! Najwa Latif abaikan ayah??
Thursday, September 29, 2011 | 10:46 PM | 7 comments
Hey hey heyyy!!! Ehhh. Salahhhh!! Bagi salam dulu la der~



Good morning peeps!! Haha (biarpun sekarang dah 12.32 tghari, bru bangun tidur) Hadoooi. Nak jadi gadis Melayu. Tak jadi sangat lor. Keh3~Oke!! Hari ni hari Jumaat. Bagus sangat la nak rest minda kan?? Mase aku nak bangun tidur tadi, Abah aku ade bace Newspaper. Biase laa. Abah tak kan boleh kalau tak bace paper pagi2. Oke!! Sambung story balik. Then Abah pun ade bace satu artikel "NAJWA LATIF BUANG AYAH?" Ishhh ishh ish. Anak macam mane la ni. Hadoooi. Aku still ingat lagi, page n27, SINAR HARIAN Jom kite tengok paper tuuu~



Wahh wahh wahhh. Bestt punye title paper ni. Ni la akibat nye jadikan budak 16 tahun sebagai artis. Tak pasal2 ayah diabaikan. Dalam paper tu cakap, awal October ni ayah dia nak fly Mekah. Ayah dia nak jumpe dy walaupun sekali. Tapi Najwa ade krisis dengan family dia. Dah berminggu minggu tak berhubung walaupun call...!!! Ish ishh ishhh. Awak, jangan kejar sangat nikmat dunia sampai kan family sendiri abaikan. Nikmat dunia dapat tapi nikmat akhirat melepas free je. Hanya teguran ayah sampai marah, merajuk tak tentu pasal?? Hey awak. Tahu tak ayah awak nak pergi Mekah? Support la sikit. Ayah pergi Mekah tak kan nak melancong. Doakan untuk awak jugak laa. Anak anak dia. Antara entry yang ada lam paper tu. Aku salin balik ----->

"Saya tidak mahu cakap apa-apa. Saya bimbang, masyarakat akan berfikir bukan-bukan mengenai keluarga saya dan anak-anak saya. Lagi pula Najwa sedang membina namanya. Apa yang berlaku, saya reda, mungkin ini sudah ditetapkan kepada saya.

"Cuma saya harap sangat dapat bertemu anak-anak saya sebelum ke sana. Saya tidak tahu apa nasib kita nanti. Adakah sihat, sakit atau menemui ajal di sana.

"Saya berdoa dapat berjumpa dengan anak-anak saya, itu sahaja," katanya yang tidak mahu berbicara mengenai masalah yang melanda keluarganya itu.

Najwa ketika ditemui berkata, isu itu terlalu peribadi kerana melibatkan keluarga dan enggan mengulas lanjut.

"Saya minta maaf, ini terlalu peribadi untuk diceritakan. Saya lebih selesa menutup mulut dan tidak mahu memberi sebarang komen. Jika ada pihak yang mahu bercakap, itu terpulang.

"Tetapi saya lebih selesa berdiam diri dan memberi fokus kepada pelajaran dan kerjaya saya yang baru bermula. Saya tidak mahu campurkan kisah keluarga, pelajaran dan kerjaya," katanya.

Mengakui ibu bapanya sudah empat tahun berpisah, Najwa berharap cerita ini dapat dihentikan dan tidak mengundang apa-apa spekulasi lagi.

Ditanya adakah permintaan ayahnya untuk bertemunya serta adik beradiknya akan terlaksana, Najwa hanya terdiam.

"Seperti yang saya jelaskan, perkara ini terlalu peribadi. Sukar untuk saya katakan ya atau tidak. Cuma apa yang boleh saya katakan, buat masa ini, hati kami masih belum bersedia," katanya yang ditemani kakaknya Syafiqa.

Sementara itu, wakil syarikat rakamannya NAR Records Azahari yang turut menemani Najwa dengan 'selamba' mencelah perbualan dan mahu cerita ini tidak dikeluarkan. Ditanya mengenai sejauh mana syarikat rakaman mengetahui hal ini, jawabnya:

"Kami memang tahu mengenai masalah keluarganya tapi kami tidak mahu masuk campur dengan masalah mereka dan biar mereka urus sendiri," katanya dengan nada agak keras.


Haaaaa. Bagus sangat la anak macam ni. Ditanya boleh ke tak jumpe ayah last time before fly, boleh lak dia DIAM???! Ape ni?? Hadoooi. Tahu r busy nak buat duit tapi macam laa awak yang tanggung family. Kan kan kan? So, tepuk dada tanya diri sendiri. Untuk peminat Najwa Latif, sorry la beb. Just bagi pendapat je. I tak suke sangat pun dia. Heee. Keyh!! Happy October to all...!! Do leave a comment! ^_^ Love u!!


Older Post | Newer Post
Visual Girls

hi all...welcome to my world



TagBoard

Enter your CBOX

Credit
skins by: Nuke
Ullzang photos by: Ulzzang girls