Visual Girls
Welcome to my blog

Copyright N U K E all rights reserved
Shopping Baju Raya. Weeee~
Friday, August 12, 2011 | 10:42 AM | 0 comments
Yea!! Hari ni aku n famili menuju ke Kuantan untuk melaksanakan kerja kami iaitu SHOPPING!!! Haha. Kena la beli awal2. Almaklumlaa. Aku ni duk ostel maktab tercinta tu. Susa mau balek meyh. Susa jugak ler nak pegi shopping baju rayer~

Hari ni aku bangon awal pagi tau!! Semangat nak pegi beli baju raye la katekan. Haha. Masok kete tuuu,tak sampai separuh journey. Aku dah berbunyi daaa. "Umi~ Lapor laaa" Uinaaa. Shyla. Ape nak jadi ni. Ni kan bulan pose!! Hahaha. Buat makluman anda semua, Cik Shyla ni tak boleh pose. Jeng jeng jeng! Haha. Umi pun dengan senang hati bagi satu plastik kat aku. Mase tu aku pikir. Menatang hape la umi bagi kat aku. Bukak plastik tu, tengok2 ade kerepek. Kui kui kui. Umi cakap, "makan tu. Sape suruh dop bangun sahur tadi. Breakfast la sorang2" Haha. Aku dengan muke lapor dan tak malu terus suap. Ngap ngap ngap. Makan kerepek. Seyhhhh! Kerepek da la makanan yang aku memang suke la! Yang tak boleh bla cerita adek aku si Shima tu. Aku tak layan terus dy mase makan. Tanpa menjage hati orang puase aku makan. Shima tengok je aku makan. Tibe2 dy bersuara, "Umi. Nok bukok pose!!!!" Haha. Iman tak kuat tol budak tu. Aiyaiii. Kerepek je kot derr. Ape daa. Nafsu menyelubungi diri jaaa~



Sampai kat ECM, aku dengan semangat nak masuk. Semangat punye pasal sampai tersalah masuk pintu. Haha. Nak masuk "Shopping Mall" aku masuk "Stuff Room" Uisshhh. ECM punyer hal jugak tak tulis name pintu mane nak masuk. Bagi arrow je. Dah aku ni separuh buta (rabun la maksud nya) Ok. Story ni masuk part beli baju terus la. Malas nak cerite sal Shima yang mengamuk nak G-Shock. Ape da budak tuu. Jam macam tu pun nak. Mesti sume kawan2 dy ade, dy pun nak. Biase la budak2 memang macam tu (aku dulu pun same gak) Haha~

Mase aku nak test jeans kat fitting room tu. Umi ade kat luar. Dy pun nak tengok kat fit ke tak jeans tu ngan aku sebab aku nak skinny jeans kaler putih. Duk depan pintu fitting room tu,umi angkat baju aku. Dy nak tengok pinggang ok ke tak. Macam mane la aku tak nampak ade sorang pak cik depan tu. Dy tengok je perbuatan aku. Aiyaai. Sampai la aku angkat muke nampak pakcik tu,dy tak berkelip tengok aku. Uishhhh. Suke nyer pakcik tengok yang tak baik. Aku pun terus tarik tangan umi masuk fitting room. Hadooooi.

TAHNIAH BUAT NURUL RASHiLLA!!! Dapat kelentong kan my mom n my dad!! Dapat gak jeans RM129.90~ Hek hek hek. Dan baju kemeja RM119.90~ Naseb baik kemeja tu fit ngan aku. Ngam ngan body. Shawl tak jumpe lagi lor~ Shima?? Biase lor dy. T-shirt jahhhh. Dio dop kene mano baju pesen2 gak. Waduhh. Bilo la budop tu nop jadi po pue siket. Nanti la aku uboh dio. Haha~ Pandai2 je aku. Aku pun tak terubah lagi~

Alamak sial. Crunchie da abes. Matai la aku ngantok da ni. Jam 3.09 ? Awal lagi tapi tak tau da nak buat hape. Erm. Malas daa aku nak menaip. Sini ja lorh mau taip2. Tak ade story best laaa. Asyik moody je aku semenjak dua menjak ni. Ermm. Pasal Mr.Giuk tu pun aku tak tau jadi macam mane. Tibe2 la aku ni. Errrr. Mengarutt~~

Sekian!! Winx Winx ^.~

Older Post | Newer Post
Visual Girls

hi all...welcome to my world



TagBoard

Enter your CBOX

Credit
skins by: Nuke
Ullzang photos by: Ulzzang girls