Visual Girls
Welcome to my blog

Copyright N U K E all rights reserved
One more day to go!!
Sunday, August 28, 2011 | 8:10 AM | 0 comments


Hey peeps!! Huhu. What a nice day today lor. Hari aku bangun jam 1 tengah hari. Wahh. What a nice day (sekali lagi) Bangun je tidur, tengok tengok Kak Eina dah takde. Dah balik rumahh Maa lor. Haiyaaaai. Bangun lewat sangat. Dah la aku sorang je tak sahur tadi. Almaklum laa. Tidur jam 3.30 pagi. Semangat sangat tengok video belajar gitar. Haha. Nak pandai main la kate kan. Belajar2 tak pandai2 pun. Wuahahaha. Eh eh ehhh. Ni nak story sikit ni. Mase kol 3 tadi. Atuk aku call aku suruh pergi rumah tolong nenek aku buat taper. Err. Aku tak tahu la name saintifik dye ape. Aku orang Terengganu panggil TAPER je. Haha. Korang orang luar panggil ape tak tau. Aku rase TAPAI kot. Haha. Ni diaa kalau korang nak tau~



Haaaa. Makanan kat atas tu ikut suke hati la nak panggil ape ikut tempat sendiri. Hoho. 2talam pulut tau nenek aku sediakan untuk aku n adik. So,korang mesti tau waa ni minah rempit derr. Pergi rumah nenek naik motor je laa. Haha. 100km/j. Slow je. Then sampai rumah nenek kol 4. Terus buat taper tuh. First2 tu memang malas giler vavi r tapi bungkus satu,rase nak buat sampai habis. Huhu. Best la pulak kan?? Betapa enjoy nye kitorang buat sampai 1jam je kitorang dah habis 2talam penuh pulut tu. Hohoho. Suke bebenor beta. Lepas buat taper tu, aku pun terus text Taty. Tanye mau pergi bazar ke tak. Dy ajak Siti sekali. Dalam kol 5.45 kitorang si minah rempit yang cun (bak kate orang,sep awek2^^) bertolak dengan hati yang girang ke bazar. Ehhh. Lupa seyh!! Hari ni pasar jugak laaa. Best nak pegi cuci mate ney. Haha. The best part pegi jalan2 ialah cuci mate. Keh keh keh. Then mula la mate tuh bengkak. Hadoooi. Tengah2 syioook aku ney jalan2 kan,aku kan, jumpe kan, EX-BF aku kan!!!! Arghhhh!! Aku lari dari dye doeh!! Nasib dye tak nampak. So aku yang suke post gambar orang kat blog aku,aku mau tunjuk beliau ney. Ex aku. Haha~



Dye tak laa hensem. Kalau korang nak cakap dye buruk aku kesah ape. Haha. Gambar tu dye ngan Kakak dye kot. Atau saudare mara dye. Sebab girl tu lagi tua dari dyw lor. Tapi,tadi aku tengok dye,dah tinggi sioot!! Dulu dye lagi pendek dari aku kot. Hak hak hak. Tak mau aku cerite panjang2 sal ney. Then kitorang sambung la jalan2. Jumpe pulak mamat-yang-macam-famili-aku tapi aku tak rapat dulu ngan dye. Dye sangat3 rapat ngan Mak aku. His name is Subii. Haha. Unik kan name dye?? Jeng jeng jeng. Mau post gambar dye!!



Yang mane satu dye?? Tengah2 tuuu. Pengawas berwibawa kottt!! Haha. Mase terserempak ngan dye,Taty sound "Bohhh Subii,senyum kat Shilla je" Haha. Tak sempat lor Subii, Shilla mau balas senyum tuu. Maaf lor. Keh keh keh. Then aku balik rumah nenek. Bukak puase. Makan?? Hehe. Feveret akuu!! Ayam masak merahh!! Perghhh!! Terbaik sioot!!

And mase sampai rumah aku (balik dari rumah nenek la) aku tengah tengok info kat tv tau. (ni cerita hantu) Tengah aku khusyuk aku tengok info, ade orang sergah aku dari belakang. Aku dah tau adik aku si Shima tu yang sergah aku. Aku tak terkejut la. Tapi bile aku pusing je, aku terus menjerit!! Waaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Satu rumah dengar. Haha. Siap jiran aku dengar. Hadooooi. Dye pakai topeng hantu yang buruk giler!! Jelir lidah, muke hijau, ade tanduk, takde mate. Arghhhh! Sial nyer budak. Lemah semangat aku je!!

Then aku rase nak tidur. My dad dah suruh tidur. Haha. Mau tidur laaa walaupun tak ngantuk. And, Thanks a lot to Si Giukk. Best giler dye main gitar tuuu. Haha. Dari ko gelak kan aku main gitar tak reti2. Aku dengar ko main gitar best lor. Nanti main kan lagi keyh!! Mau dengar!!

Oke. Good night to all bloggies. And also Si Giuk. Haha. Sleep tight semua!!



29 Ogos 2011- 1.52 am

Older Post | Newer Post
Visual Girls

hi all...welcome to my world



TagBoard

Enter your CBOX

Credit
skins by: Nuke
Ullzang photos by: Ulzzang girls