Visual Girls
Welcome to my blog

Copyright N U K E all rights reserved
My Sayang Qaseh Damia Dah Nak Balik!!
Friday, August 26, 2011 | 9:32 PM | 0 comments



Waaah! Aku tak sabar menunggu buah hati pisang jantung emas intan payung aku!! Huhu. Damia dah nak balik sini. Lame tau aku tak jumpe dy. Mesti dy rindu Cek De dy ney. Hehe. Ehhhhh. Korang tau ke sape Damia ney? Aiyaaai. She's the only one anak buah aku tau. Haha. QASEH DAMiA. Kenapa QASEH?? Sebab dy sentiasa dikasihi. Haha. Ini dy~



Ini laa Damia. Dah besau dy ne tau. Last aku jumpe dy bulan Mac. Celebrate besdae skali ngan dy. Almaklum laaa. Kitorang kan sehati sejiwoo. Besdae dekat2 je. Huhu. Gambar ni yang lastest la ni. Kat rumah dy kat KL mase pagi nak bertolak. Means pagi ni laa!! Abang Enzy!! Cepat la drive kete!! Ehhh eh ehh. Jangan cuai sudaaa. Huhu. tak sabar nee mau jumpe. Kak Eina pun lame aku tak jumpe. FYI, Kak Eina tu kakak aku, Abang Enzy abang ipar aku n Damia anak dyorang. Haha.

Aku rasa la kan. Hari ni (Sabtu) macam padat je. Semua orang nak spend time ngan aku. Haha. Susah tol jadi orang disayangi ni. Wakakakakaa (Bajet je lebih) Hari ni Damia balik kampung. Hari ni jugak laa My Loves Taty n Kieyra mau datang rumah then hang-out. Rindu aku kot. Haha. Almaklum laa. Sekola lain2. Taty Teja Putra. Kieyra Sekolah Sains then aku tercampak kat penjara Pauh (A.K.A Mrsm Kuala Berang) Haha. Ehh. Ade lagi. Semua cousins aku nak balik rumah nenek hari ni..!! Waaaa! Macam mane ney. Sekarang aku kat rumah nenek. Tidur sini. Ingat kan nak balik la hari ni. (Almaklum la, rumah dekat je. Naik moto je ke sini) Nak penting kan yang mane satu entohh ler. Hehe~

Lupe nak cakap!! Semalam!! 3jam lebih dul call via Skype. Haha. Sepatut nye aku update blog semalam tapi duk cakap banyak sangat. Tak sempat nak update. Haha. Cakap ngan sape?? Teka r. Haha. Skype ngan orang yang ramai peminat. Kah kah kahh.

Sekarang tengah bau nenek masak. Perghhhhh! Best gile bau. Uishhh. Nafsu nafsu. Hadoooi. Malas daa mau taip2. Mau tolong nenek. Haha (Bajet rajin siott) Kbai~



Older Post | Newer Post
Visual Girls

hi all...welcome to my world



TagBoard

Enter your CBOX

Credit
skins by: Nuke
Ullzang photos by: Ulzzang girls