Visual Girls
Welcome to my blog

Copyright N U K E all rights reserved
Mr. Mamat-Hot-Macam-Artis
Thursday, August 18, 2011 | 6:29 AM | 2 comments
Aku tak tau la aku ni dah hilang akal atau dah gila macam pompuan lain yang tergila kan mamat sorang ni. Tapi yang pasti nye aku tak gila kan dy keyh!! Just nak cerita pasal Mr. Mamat-Hot-Macam-Artis. Fufuuuuuhh~ Bunyi macam hot gile je kan?? Tapi kalau korang tahu perasaan aku dan bace komen2 kat fesbuk n tweets kat twitter tuu, memang sah sah korang pun cakap dy nee hot macam artis (berlagak la dy ney!) Okeee!! Aku nak tunjuk muke Mr. Mamat-Hot-Macam-Artis ni dulu keyh~



Komen anda?
"Handsome nyee!! Cute nye!! Comey laaa! Manis lak tu senyuman dy!!"
Mesti dalam hati korang yang tulus mulus tuu cakap macam tu kan?? Haha. First time aku tengok dy pun aku macam tu jugak actually~ Tapi da lame kenal jadi macam biase pulak. Meh la aku nak cerita camne aku boleh kenal ngan dy ni~

Aku balik rumah tu, Adik aku si Shima tu mesti la ade je cerita. Kitorang biase share2 story. Siblings terbaik kate kan. Haha. Dy ade la tunjuk kan kat aku sorang lelaki ney. Dy cakap hot sangat!! Ramai giler peminat~ Shima tunjuk kat Fesbuk. Tengok name ------------> AKBAR AZMAN. Okee. Nampak macam comey. So aku add la Akbar Azman ni. Mase dy approve aku, tepat mase besdae dy la pulak!! Terus je la aku wish kat dy. Tapi punyer la sombong dy, nak ucap thanx sepatah perkataan kat aku pun tak. Hadoooi. Tapi aku tengok semua fans dy pompuan. dan semua dy tak ucap thanx KECUALI kawan skolah dy dan geng dy. Aiyoooi. Tahniah buat dy. Seramai 4000 lebih kot yang wish kat dy. Giler sial mamat ney. Banyak giler doe!! Memang aktif kot dy. Tu baru kat fesbuk. Tak campor kat Twitter ag. Aiyoooi. Yang aku geram, tiap kali dy post kat status dy walaupun dy tulis "HAI" sahaje, mesti beratus like his status. Aku post tentang islamik siap ngan hadis tak pun sampai beratus! Macam2 dunia zaman sekarang (ni ayat aku jeles orang tak like my status sampai beratus la ni) Haha!!

Tapi kan. Ade la sekali ney aku post kat wall dy. Nampak ramai sangat girls yang post kat wall dy, aku pun menggedik nak jugak post kat wall dy. Aku post camni~
"I wonder la, dah berapa ramai ea friends Akbar Azman??"
Then he replied,
"More than 1"
Perghhhhh!!! Korang nak tau?? Hanya dengan 3 patah perkataan tu orang yang like ape yang di replied kat aku tu berpuluh2. Post aku tu dorang tak like pun. Bendul tol. Ggrrr. Haha. Iye laaa. Aku tak hot macam Akbar Azman!!

Then aku rasa nak masuk kan gambar dy LAGI. Ni gambar feveret aku kot antara banyak2 gambar dy~



Jom sambung story pasal Akbar Azman. Mase cuti sekali lagi aku balik rumah. Shima cakap. "Kak, Keba deactived dy punyer Fesbuk sebab atas alasan mau SPM" Okee. Aku tak kisah dy wujud atau tak kat Fesbuk sebab aku tak giler sangat kat Si Keba Ngok Ngek uh. Just girls yang giler-tahap-dewa kat dy je post banyak2 kat wall dy. Sedih ke Keba deactived Fesbuk? Lagi ok pee. Haha. Jahat nye aku! Aku ingat kan betul la dy tu nak deactived Fesbuk sebab SPM. Akan tetapi!! Beliau tidak melepas kan fans dy begitu sahaja!!!! Blog dy active derrr!! Active la jugak. Tapi yang paling dy active Twitter. Aku ingatkan dy online sambil lewa je,aku start follow dy kat Twitter, Perghh!! Followers 4000 lebih. And dy punyer tweet, 2 tweets per minute. Aiyaaai. Ramai sial fans dy kat Twitter. Rupa nyer ade udang disebalik Twitter ni. Adoooiyaaai, Ape kena ngan Keba ni. Tapi aku tak tau kenapa dan mengapa aku follow dy. Aiyaaai. Dy ada daya penarik pompuan kot. Uishhhh~ Hahaha. mengarut lagi~ Yang aku tak leyh bla. Ade sorang minah ni. Tweet Keba. "@Akbarazman Wahhhh. Background Keba bergerak2 laaa. Hebat nyer!!" Alaaaaa! Macam ko tak boleh buat dy bergerak. Adooooi. So simple la wey =.="

Ada satu hari tu, dy cakap pasal Paris je terus. Naik muak plus nak muntah hijo aku bace tweet dy. Paris situ, Paris sini. Shopping Paris, rumah kat Paris dan bla bla bla. Dah la main #tweetmacamartis. Uishhh! Gedik betul ayat2 dy. Sampai aku bace tergelak sorang2. Bongek la Keba ney ayat dy. Lucu bebenor sebenar nyer.~ Okee. You make me laugh actually. Starting bace Blog Keba aku dah tergelak sebenar nye. Haha. Okeee!! Sambung pasal Paris tadi. Aku pun dah serabut ngan Paris. Aku tetiba rase nak tweet dy for the first time kat Twitter. Cewahhhhh! Ikut suke hati laaa. Ingat ko banyak fans aku tak leyh tweet? Haha. Tengok ler ape yang berlaku bile aku dah tweet dy~

Click kat pic ni untuk besau kan ia~


You know what?? He tweeted me back!! Haha. Uinaaa~ Aku rase agak excited lor. Haha. Tapi tak boleh excited sangat. Dy tak de pape makne nyer kat aku. Haha. Just rase excited je. Tak caye gak dy tweet balek. Biase nyer dy tak balas pun fans dy. Its ok. Nanti boleh la tu jadi kawan Keba. He's kind actually. Nanti dah dy jadi kawan aku, aku update sini balek. Haha~

To Akbar Azman, kot kot dy terbace artikel ni. (Mane tau kan Keba search Google.com then taip Akbar Azman keluar blog aku. Matai aku) Haha. Sorry yaa tulis artikel pasal Keba. Kire hot la tuu, sampai seorang lelaki boleh jadi bahan artikel. Haha~ But nice to know bout u lar~ :D

Wink Wink!!
19 Ogos 2011 . 1.47 am

Older Post | Newer Post
Visual Girls

hi all...welcome to my world



TagBoard

Enter your CBOX

Credit
skins by: Nuke
Ullzang photos by: Ulzzang girls