Visual Girls
Welcome to my blog

Copyright N U K E all rights reserved
Keseronokan 1st day beraya!
Wednesday, August 31, 2011 | 4:26 AM | 1 comments


"Selamat hari raya!! Kepada saudara serta saudari. Setahun, Hanya sekali. Merayakan hari yang mulia ini..!! Yeahhh!!!"

Itu diaa. Betape semangat bye aku nak raye!! Akan tetapi sehari sebelum raye tu, tudung aku belum beli lagi siooott!! Erghhh!! Betape tensioon nye aku. Hadooi. So aku pun keluar membeli with my lovely umi n sis. Mase duk lam kerata uh, aku boleh pulak ternampak Aminuddin. Kawan aku dulu. Orang panggil dye Amin Itik. Haha. Seharian aku cari tudung tak jumpe2. Aku memang panas hot2 sejuk gitu. Memang emo r. Then aku pun pilih laa tudung yang tak berape menepati citarasa akuuu!!! Erghhh!! Memang sioot. Macam pengantin lak aku tengok~ Hadoooi~

Jom kite usha gambar2 yang kitorang sempat bergambar mase raye. Haha (tak pe la walaupun shawl aku macam pengantin)



First pic yang ambil. Terus snap ngan atuk n nenek aku. Haha. What so semangat!!



With my lovely sis. Tergedik gedik. Haha~



Ni my mom. Sape lagi nampak muda?? Haha~



My dad and my mom. Haha. Still sweet!! :D

Kitorang pun balek Kuantan tengah hari tu. pagi duk Dungun je. Haha~



Memang aku takde gaye dahh nak buat macam mane kan?? Haha. Mase ni tengah panas seyh!!




Nahhh. Amek ko. Dalam kete pun nak bergambar. Haha. I love this pic actually :D

And kitorang pun nak balik sempat lagi singgah kat Mesramall. Beraya kat mall la kate kan. Dah la pakai baju kebaya. Agak rimas tapi steady jerk. Haha. Kitorang boleh main2 lak dalam tu. Hadoooi. Bising siooot~



Haha. Dalam mall pun nak bergambar. Tapi ni gambar aku paling aku suke lorh. Huhu. Kedai tak banyak bukak lor sebab first day raye tak kan sume nak kerja. Mesti nak raye. Haha~



Mase ni sumpahh malu tapi best. Mase nak bayar beli barang2 tu, Shima adek aku tu di main tolak2 troli tu. Dah la bising dy tolak. Tolak kuat2 then main macam sandals dy tu kasut roda. Ya rabbi. Abang cashier tu nak gelak tapi dy tahan. Aku terbahak bahak daa. Nak tercekik aku gelak. Dalam tu dengar suare aku sorang je. Semua orang tengok. Shima punye pasal la ni semua orang gelak. Haha. Glams kejap jahhh~ Haha~



Err. Aku pun tak tau sebab ape aku post gambar ni. Sebab nampak aku dari atas ke bawah kot. Haha. Takde kenan mengena langsung. Haha~ Ni kat luar Mesramall daa~



Last but not least. Selamat hari raya. Maaf kan segala silap dan salah aku. Banyak dose ni. Haha. Biase la. Manusia selalu melakukan kesilapan lor. Huhu.

Credit: Thanks to Sis Diena Amiyana. Hoho. Agak terkejut masuk kan gambar Shyla lam blog. Hehe. Ikhlas nak berbaik balik lor. Tak suke gaduh2~ :D



1 September 2011 - 12.58 am

Older Post | Newer Post
Visual Girls

hi all...welcome to my world



TagBoard

Enter your CBOX

Credit
skins by: Nuke
Ullzang photos by: Ulzzang girls